FIN
Näytä Poimuri

Poimurin avulla voit pyytää lisätietoa lajista sähköpostiisi.

Lajimaatti
Eikö tämä olekaan sinun lajisi? Klikkaapa yllä olevaa banneria, niin Lajimaatti auttaa etsimisessä.

Katso yllä olevasta bannerista panoramanäkymä liikuntasaliin.


Linkkejä

Urheiluseura Tapanilan Erä
Sisäänkäynnit

Kiinteytystunnit järjestää tiloissamme urheiluseura Tapanilan Erä. Erän harrasteliikunta-aikataulun ja hinnat löydät täältä. Tunneille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kysy lisää tunneista Erän toimistosta, puh. 029 1934 200.


Kiinteytys

Kiinteytys on helppoa ja tehokasta perusjumppaa kaikille. Lämmittelyn aerobinen osuus kestää noin 30 minuuttia. Lihaskuntoa vahvistetaan oman kehon painolla ja vaihtelua tuntiin tuovat kuminauhat ja kepit. Tunti päätetään palauttaviin venytyksiin.


Harrastajaprofiili/ Eja Hongell

1. Nimi, ikä, laji
Eja Hongell, 64, kiinteytys.

2. Kuinka kauan olet harrastanut lajiasi?
Olen käynyt kiinteytyksessä 6 vuotta.

3. Kuinka usein käyt treeneissä?
Käyn kaksi kertaa viikossa.

4. Onko sinulla muita liikuntaharrastuksia?
Käyn lenkillä ja keväisin aloitan pyöräilyn.

5. Mikä on paras saavutuksesi lajissasi/ urheilussa yleensä?
Olen kerran Amsterdamissa osallistunut puolimaratoniin ja totesin maaliin päästyäni, että Naisten Kymppi on minulle riittävän haasteellinen.

6. Onko sinulla (kisa)tavoitteita tms., joita varten treenaat?
Tunneilla käyn peruskunnon ylläpitämiseksi ja toukokuussa osallistun jokavuotiseen Naisten Kymppiin. Aikatavoitetta ei ole ja matkaan lähden hölkkääjien joukossa.

7. Mikä lajisi treeneissä on parasta?
Treenit tekee mielekkääksi joka kuukausi vaihtuva ohjelma ja musiikki, energiset ohjaajat ja positiiviset treenikaverit. Tunnin jälkeen hiki virtaa ja voi taas hyvillä mielin taputtaa itseään selkään hyvästä suorituksesta.

8. Millaiselle henkilölle harrastamasi laji sopii?
Kiinteytys sopii kaikille liikunnasta ja ryhmäjumpasta pitäville.

9. Mitä lajisi vaatii harrastajalta?
Uusille harrastajille kiinteytys on hyvä aloitus kunnon kohentamiselle. Tunnilla keskitytään lihaskuntoon hyvän musiikin tahdissa, joten rytmitaju tuo lisää tehoja liikkeisiin. Treenit tuo iloa, jaksamista ja puhtia päivään.