FIN
Näytä Poimuri

Poimurin avulla voit pyytää lisätietoa lajista ja/ tai tarjouspyynnön yritysryhmän virepäivän tehotreenistä.

Lajimaatti
Eikö tämä olekaan sinun lajisi? Klikkaapa yllä olevaa banneria, niin Lajimaatti auttaa etsimisessä.

Katso yllä olevasta bannerista panoramanäkymä liikuntasaliin.


Linkkejä

Urheiluseura Tapanilan Erä
Sisäänkäynnit

Tehotreeni HIIT -tunnit järjestää tiloissamme urheiluseura Tapanilan Erä. Erän harrasteliikunta-aikataulun ja hinnat löydät täältä. Tunneille ei tarvitse ilmoittautua etukäteen. Kysy lisää tunneista Erän toimistosta, puh. 029 1934 200.


Tehotreeni HIIT

Tehotreeni on kokonaisvaltainen, haastava treeni koko keholle. Tunnilla kehitetään voimaa, nopeutta, kestävyyttä ja kehonhallintaa. Apuna käytetään oman kehon lisäksi kahvakuulia, painoja ja step-lautoja. Tunti alkaa 10 min. lämmittelyllä, joka sisältää hyppyjä ja juoksua.


Harjoitusosuus rakentuu kuntopiiristä tai patteriharjoituksesta, ja päättyy lyhyeen palautteluun. Tämä tunti haastaa kehosi ja vie sinut pois omalta mukavuusalueelta. Kehittävä treeni, joka sopii edistyneille liikkujille (miehille ja naisille).


Harrastajaprofiili/ Leena Kylliäinen

1. Nimi, ikä, laji
Leena Kylliäinen, 48 v, tehotreeni.

2. Kuinka kauan olet harrastanut lajiasi?
Siitä asti kun se ilmestyi Erän ohjelmistoon, taisi olla toukokuu 2013.

3. Kuinka usein käyt treeneissä?
Kerran viikossa tehotreenissä, muissa lisäksi 3-4 kertaa/viikko.

4. Onko sinulla muita liikuntaharrastuksia?
Juoksen, hiihdän, käyn urheiluseura Tapanilan Erän harrasteliikunnassa aktiivisesti mm. kahvakuulassa.

5. Mikä on paras saavutuksesi lajissasi/ urheilussa yleensä?
Oman kunnon ylläpito ja hyvä mieli, yksi maaliin juostu maraton (yksi keskeytetty), muutama muu juoksutapahtuma.

6. Onko sinulla (kisa)tvaoitteita tms., joita varten treenaat?
Tavoitteena kunnon ylläpito ja vaihtelunhalu, kisatavoitteita ei ole.

7. Mikä lajisi treeneissä on parasta?
Huippuohjaaja, tehokas, monipuolinen ja aika rankka treeni, hyvä musiikki.

8. Millaiselle henkilölle harrastamasi laji sopii?
Tehokkasta, kunnon hikitreenistä pitäville.

9. Mitä lajisi vaatii harrastajalta?
Jos haluaa treenistä "kaiken irti", hyvä peruskunto olisi hyvä olla. Jokainen voi tosin tehdä treenin omalla tasollaan, eli käy kaikille. Ja jos joku liike ei sovi, ohjaaja näyttää korvaavan.